tvätthög



jo, barnen är nattade sen ett tag tillbax & jag har tagit itur med all dess tvätt vi samlat på oss..
Är inne på 3.e maskinen för idag, och har en kvar efter det, sen är det slut (för idag!!)

Pappan gick ut med mina bror igen & klyver ved, så vi har hela veckan, imorgon ska han agera flytthjälp igen, så han tar det idag lixom!

Dagen har vart jättebra, om man bortser från min dotter som mellanåt har vart helt ODRÄGLIG (JO, man får säga så om sina barn vettni!) Bråkat med mig & sin stackars bror ... Hoppas på en lugnare tjejsing imorgon. Ska försöka ta mig ut på en promenix imorgon tänke jag, lagom till deras lurar, så kan dom sova i vagnen, medans deras mor får lite motion!

nej, ska dricka lite java nu, och vänta in Melodifestivalen..


hej så länge



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: