underbart med sömn!




Jaha, det var SÅHÄR det kändes, att få ordentligt med sömn?! ;)
Allvarligt, sen David födde så har ju ordet sömn knappt existerat, då han i början vaknade & käkade flera ggr om nätterna, sen var det bra ett tag, sen blev han sjuk, och var vaken typ dygnet runt i en & en halv månad, sen efter det har han vaknat en gång per natt & velat käka följt av att somna om direkt, till detta : sova från 19.00 på kvällen, till 07.00 - 08.00 morgonen efter. För mig är det UNDERBART! Jag börjar sakta men säkert känna mig som en människa igen :) Men vill ni veta en sak? det var/är VÄRT varenda sömnlös natt, föratt dessa ungar, kan ingen jämnföra sig med, MINA VACKRA UNDERBARA FINA ungar <3 Sådetså!

Idag då?
Vi har ätit frukost, klätt oss för dagen & ska snart måla med vattenfärger!
Vi gjorde ett tappert försök igår, när vi var ute & lekte en sväng, att måla med vattenfärger i snön, men det är ju bara pudersnö ute :( Så det gick inte, Saga blev jätteledsen, så vi gick in & målade på papper istället! Ja, tillbax till idag då : Barnen ska susa middag vid 11-snåret, och då har jag massor att göra :( Booooring, men så är det!

Längtar tills ikväll, då ska jag möta upp min fina vän Maria J, för en efterlängtad middag på tu man hand! Vi ses såå himla sällan tyvärr :( Den bruttan har en väldigt speciell plats i mitt hjärta, då vi först & främst jobbade tillsammans i 5 års tid, och blev väääldigt goda vänner <3 Och idag, 3 år efter att vi blev uppsagda allihopa, & alla gick skiljda vägar, så har vi fortfarande varandra :) jag gillart!


nej, nu är min son MINDRE nöjd :/
...OK, han är PISSFÖRBANNAD!



hejhej
Anonym

Har sträckläst din blogg i några månader nu och kände att jag ville kommentera... Så som du tycker om dina barn tycker nog ALLA om SINA barn...vare sig man haft sömnlösa nätter eller inte! Inga barn är perfekta,inte ens dina...men självklart älskar man de villkorslöst ändå!

PUBLICERAT DEN 2010-02-25 KLOCKAN 15:39:40
Anonym

Håller helt med dig, låter som att hon måste bevisa, skryta och övertyga alla att just hennes barn är bäst, gulligast, mest älskvärda osv... hamnade här av en slump och det var ingen blogg för mig heller. Bra att man älskar sina barn (det gör väl alla föräldrar får vi hoppas) men det här är en smula överdrivet!

PUBLICERAT DEN 2010-02-26 KLOCKAN 12:28:59
Camilla

Till Er som kommenterat utan namn: Jag tycker att det är lite fegt att inte utge sitt namn när man kommenterar, man får ju en känsla då av att det skulle vara en person som känner Sanna.

PUBLICERAT DEN 2010-02-26 KLOCKAN 20:37:57
Emelie

Hmm... Måste bara säga och fråga till er Anonyma läsare att jag FORTFARANDE tycker att det är onormalt som förälder att inte tycka att ens egna barn är perfekta oavsett! Eftersom att ni kan kommentera såhär så antar jag att ni har egna barn... Tycker inte ni att dom är perfekta?

DET ÄR LAGLIGT OCH UNDERBART ATT VILJA OCH FÅ SKRYTA OM SINA BARN FÖR DET ÄR DET FINASTE, BÄSTA, VACKRASTE & MEST PERFEKTA VI HAR!!! <3

PUBLICERAT DEN 2010-02-28 KLOCKAN 11:26:41
BLOGG: http://emiliagronbergsmamma.blogg.se/
Malin B

Många har väl sin blogg till att uttrycka sina känslor..och känslorna för sitt/sina barn kan man inte nog uttrycka för att man älskar dem så oerhört. Skryt? absolut INTE!!! Sanna är en stolt mamma och det ska man väl få uttrycka på sin egen sida utan att idioter som är så fega att de är anonyma ska kommentera det! det bara skriker avundsjuka i de kommentarerna!

fortsättt vara stolt mamma Sanna och skriv som du gör! kram

PUBLICERAT DEN 2010-02-28 KLOCKAN 16:06:18
BLOGG: http://replay.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: