allvarligt!




Tror verkligen att det är dags för en hel del människor (ink mig själv) ute i vår vida värld, att öppna sina ögon, och börja uppskatta livet mer än vanligt! Det är dags att börja tänka positivit, leva för dagen & vara lycklig för det man har! Sluta tänka på alla dessa dåliga ting & leva för dom/den man älskar! för man vet aldrig, när man kan bli ifråntagen det man lever för. Jag lever för mina barn, och deras far. våra fina familjer, våran fina släkt & våra fina vänner. Jag tycker att just DU borde ta dig en tankeställare.. Sluta gnäll om pengar, vänner som sviker, och kärleken osv osv. Allt kommer tids nog Var glad över att du har mat på bordet, tak över huvudet & var glad över dom vännerna/familjen som faktiskt finns där för just dig. Jag är lycklig.. är DU?! Jag har drabbats av mycket skit genom mina år, men nu är jag här, precis där jag vill vara. Jag har allt jag vill ha & behöver, klart man önskar att man hade några miljoner på kontot, ett välbetalt jobb, vänner som trånar efter en och mycket mycket mer, men allt blir vad man själv gör det till.

Detta inlägg är absolut INTE riktat mot någon speciell, satt mest & tänkte på året vi lämnade bakom oss, alla fina saker som hände, och alla fruktansvärda saker som drabbade många, och kände just alla dessa känslor blossa upp & ville bara skriva några rader. Och känner själv, att det är dags att BARA se det ljusa i livet & skita i allt annat. 

och med detta avslutar jag inlägget.
ska fortsätta kolla på Falk-filmen nu!
Som för övrigt fick mig att gråta som TOK i början :(
känslosamma Sanna, thats me!


HEJ & GODNATT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: