detlillaäckletkandraditpepparnväxer!

Allvarligt!
Hur kan en människa NJUTA så jääävla hårt av att såra, förnedra & vara ELAK mot andra människor?! Du kan känna dig RADERAD ur mitt liv, efter detta, du drog in mig & flera människor i denna karusell, och nu ska du få sota för det. Alla runt omkring dig försvinner, sakta, men säkert. FAAN, jag trodde verkligen inte detta om dig! Och det värsta av allt, det är att DU fått en nära vän till mig att tro på din skit, du har fått denna person att tro att JAG är boven i det hela.. Fyyfaan för dig. Det finns SÅÅ sjukt mkt saker jag skulle kunna kontra med, slänga i ditt ansiket, som du har sagt & gjort, men vet du? Jag tänker inte sjunka till din nivå..ALDRIG!

ååh, vad skönt, behövde verkligen kräkas lite galla :)


Tillbaka till vardagen då :)
Saga är på dagis, och David sover en sväng.
Har vikt lite tvätt & kört igång en maskin med smutstvätt.
Hunnit ta en fika med min svärmor har jag oxå, trevligt värre, där fick jag kräkas ordentligt ang det jag skev om först. Tack! Ska göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt idag tänkte jag, ska springa in på ica & hämta ut ett paket innan jag hämtar Saga sen, Alice´s födelsedagspresent har kommit :)) När vi landar hemma igen så får vi finbesök av Helene & Barnen :) Saga kommer bli ÖVERLYCKLIG :)) så det ser jag fram emot, pimpla kaffe, leka med kidsen & snacka massa gojja :) Det gillas!

Hahha, måste ju bara berätta : Igårkväll kom Veronica hit, PappaBulln skulle fixa lite med hennes bil, så då passade vi på att ta igen lite tid, i typ 3 timmar ;) Haha, aja, men det jag skulle berätta var det Veronica sa. Vi sitter & snacka & helt plötsligt säger hon : Nähmen, har ni skaffat katt?? Jag fattade noll, och skratta & sa : nääh verkligen inte , vaddåra? Då drar hon upp fötterna från golvet & tittar på mig & säger : OK, då var det precis VÄRLDENS STÖRSTA RÅTTA som passerade i hallen som jag såg i ögonvrån & hörde tassande på golvet!!!! PAAAAANIK!!!!! Tydligen så var den stor som ett marsvin, jag stod på knä på stolen, hade hjärtklappning & svettningar, medans Veronica smööööög runt & letade efter den med gråten i halsen, haha, måste sett JÄÄÄVLIGT kul ut alltså. Men jag har ju väldigt stor "respekt" för råttor & möss... Hursomhelst så hittade vi inte på den rackaren, så jag ringde Pappan & sa att han måste komma hem, INNAN Veronica åker hem, för jag vågar inte vara själv, Pappan SKRATTADE ÅT MIG!! Men kom hem på 10min <3 Tack Veronica för en jättemysig (och skäckinjagande) kväll ;) haha


ja, men nu ska jag äta en stadig frukost, så jag klarar mig till middagen UTAN att småäta, för det är FÖRBJUDET för mig nu! sådetså.


puss&heej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: