....



Sitter & pimplar i mig lite kaffe, och skrattar för mig själv!
Väntar på att gubben ska komma hem med frukosten från ica, i skrivande stund står han med soppatorsk den tönten, då det tydligen var viktigare att få åka en varm bil = volvon, som det endast fanns en PYTTEskvätt soppa i, istället föratt ta lagunan  = en fulltankad bil!!!! KAAAARLAR!!!! bläää! Hans underbara mamma är påväg med en dunk till han nu, TACK VÄRLDENS BÄSTA SVÄRMOR!

Jahaja!
Hela kvällen igår spenderades med att rensa i våra garderober här hemma.
Hittills har vi fyllt 2 st stooora sopsäckar med kläder vi ska slänga! Kommer bli minst en till. Ska rensa ur massor av Sagas kläder, och skicka vidare till mina vackra systerdotter. Jimmy & Madde kom över en sväng igår, riktigt skönt att få en brejk i rensandes. Och Madde blev lite mammakläder rikare :) Har fått ihop ännu en kasse med tjockiskläder jag tänkte åka över med nån dag :D Fikade & snackade skit, sjukt trevligt <3 Kom isäng runt tolv-tiden & vaknade KVART I ÅTTA imorse!!! SOVMORGON!!! men fick panik, då Saga skulle vara på dagis halv 9. Slet upp henne, hon klädde på sig & åt macka samtidigt. Pappan klädde på sig i farten han med & sen for dom 2 iväg till dagis medans jag stannade hemma med en då FORTFARANDE sovande David :)) Han vaknade en stund efter det, och jag fattar fortfarnde inte att han sov såå länge! Det gillar vi!

Nu ska jag fortsätta vänta in min karl, sen äta frulle, sätta igång med fortsättningen av rensningen & sen ska Saga hämtas på dagis & jag ska på min remissundersökning på vårdcentralen! Pappan & barnen får cirkulera lite undertiden, så slipper jag ta bussen hem sen ;)


hejpåer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: