...




Han somnade till slut!
Skit samma om han bara sover 5-10 min, bättre än inget alls!
Ville bara tacka Familjen Liljeström för en strålande dag med massa utelek & fika!
Hann inte riktigt tacka i förra inlägget, då jag blev stressad av Davids gnällande..

Pappan hade det kämpigt under dom timmarna vi var på kalaset!
Men han är så himla duktig <3 Min älskade , underbara, fina make <3
Han for iväg & ämnade tillbax lastbilen nu, och kommer snart tillbax med cigg till mig! Och mat,  blir pizza idag, då ingen av oss har orken efter denna natt att laga mat! Man tycker att vi borde vara vana, då David knappt sov på över en månad ju, men man blir fort bekväm när dom sover hela nätterna igen! men som sagt, imorgon blir han noga granskad av doktorn! känns skönt att veta det iallafall! Kan ju vara 3 dagarsfebern, men då brukar det komma kännetecken, som typ utslag eller rodnader på kroppen, men nada här!!


nej, e cigg, lite kaffe & vänta på maten!



pussheej
MammaBulln

sådärjah!

PUBLICERAT DEN 2010-02-01 KLOCKAN 11:55:58
BLOGG: http://fruplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: