FiiiiFaaan


OK, man ska INTE klaga, men det går FAAAN inte att vara i vårat kök alltså, mätaren visar +29 "torkar svetten från pannan"! Men jag vågar fan inte sluta elda, för då blir det sviiiiinkallt igen & det vill jag verkligen inte riskera. Har eldat upp 4 backar nu sen kl 8 imorse när jag tände på!

Nog om detta!
Jag & Saga har precis gjort klart korvstroganoffen & satt på vattnet till riset!
Pappan är hemma om typ 30min, och då ska det ätas middag & mysas! Faster Milla kom över tidigare & umgicks med mig & barnen & åt mellis med oss. Hon målade med vattenfärger med Saga medans jag badade min SMÖRDRÄNKTA son ;) Han åt macka till mellis som oss andra, och smör, ja, det är ju en favorit hos typ det flesta barn, och det gick hem även hos honom. Han luktade alltså massor med smör, och fick ta sig en mysigt bad. Efter det gick Milla hem, jag la David för en liten lur & myser nu med Saga, som sitter bänkad framför BarnKanalen. Tänkte bara slänga in ett inlägg & säga hej typ.. så.. HEJ HEJ :)

och HEJDÅ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: