FrukostMys!



Idag har vi faktiskt frukostmys i SOFFAN!!
Hemska mamma vaa?! Haha, barnen käkar mackor & jag passar på att smyga in här medans dom är sysselsatta. Smart va? Pimplar i mig min 3.e kopp java! David vaknade första gången vid 5 imorse & fick käk, sen somnade han om (som tur var) & vid 6 kom Saga in & bäddade ner sig på Pappas sida av sängen, oxå hom somnade om!  vaknade nästa gång vid 8, av David som tyckte att det var dax att fånga dagen, och det gjorde vi, men vi drog oss fram till halv 9 snåret först!  Sen var det upp & hoppa, på med dagens kläder, drog på mig fejset & sen fixa kaffe. Gav David gröt, och sen fick dom som sagt mackor!

Vad händer idag då tro?
Saga skulle behöva leka av sig, så om någon har tråkigt & har en överaktiv unge dom vill underhålla, släng hit henne/honom då, så kan Saga leka musten ur henne/honom ;) Haha!


Neej, dax att fylla på kaffekoppen & ta en rök!

Pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: