God Morgon, Gooood Mooooorgon!


Hör fåglar sjunga glatt
God morgon, god morgon, i köööör!


Eller nått!
Min son gjorde morgon i detta hus kl 6!!!!
Försökte lägga honom mellan oss & mysa, men det gick han inte med på, 3 rivmärken i ansiktet & 2 blåmärken baserade på hans nypande senare, så steg jag upp med honom! GÄÄÄSPAR!

Sitter & dricker en kopp kaffe, har precis duschat och David sover (nu passar det, haha)
Saga sover hon med. Pappan är ute & hämtar ved till mig. Min syster m familj är här vilken sekund som helst. Pappan ska hjälpa dom med att flytta idag, meningen var att barnens morföräldrar skulle ha barnen, så jag med kunde hjälpa till, men där går det magsjuka, och det vill vi INTE ha!!! Så jag, syster & våra fina barn tar en mysdag istället. Dom stannar kvar här & äter frukost med oss, sen blir det nog en sväng på GränbyCentrum för våran del.  Eller ikea, lär visa sig.

Nu ska jag dra på mig fejset, och ta en rök.

Hoppas alla får en fin dag.

puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: