Shalalalaaaa...



Har haft en supermysig dag med min fiiina familj!
Efter morgonmyset & frukosten begav vid oss in till stan för lite shopping!
Hämtade upp min mor & rastade henne på en gång. Tog en runda i Boländerna, handlade mat på coop, och sen in på Babyland & inhandlade ett "koppel" till Saga :D Har tänkt tanken ett bra tag nu, då hon i vanliga fall åker på ståbräda, men efter att vi bytte från liggdelen till sittdelen till David så har hon ingenstans att hålla i sig när hon står på den, handtaget är för högt för henne. Och eftersom att vi har 55an precis utanför & måste gå på den (finns ingen gångväg) så kändes detta som en bra lösning, då behöver jag inte vara LIVRÄDD när vi står & väntar på bussen, att hon ska springa iväg. Visst skulle jag kunna ta syskonvagnen, men det är trångt nog på bussarna. Den tar jag bara in till stan, när jag har bägge barnen med mig. Folk kommer säkert att stirra, prata & tro saker, men den enda sanningen är den att jag är RÄDD OM MINA barn & vill aldrig någonsin att det ska hända dom något. Så dethär känns bra som tusan :)

OK, när vi kom hem sov barnen en sväng.
Pappan passade på att ploga hemma på gården.
Sen lagade jag & Saga middag, idag blev det hemmagjorda pannbiffar & egna klyftpotatisar, & en gräddsås till det! Massa gott. Nu sitter hela familjen här i soffan, kidsen ska strax nattas & Pappan ska iväg & hämta en bil som han ska ha imorgon när han hjälper min syster m familj att flytta. När han kommer hem blir det JohanFalk maraton, chirre, dirre & kanske nån bärsa till det. Soffmys för hela slanten. Och jag har lovat Pappan att stänga av mobilen, lets see how that goes ;) hahhaaaaaa..


nej, nattning var det!!!!



hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: