söndag igen...


Har hunnit med en hel del idag.
Åt frukost hos barnens farföräldrar imorse, mkt trevligt.
Tog då även beslutet att ändå göra Davids dopinbjudningskort själv. Trots att jag bestämt innan att jag skulle skicka efter från en sida, så bestämde jag idag att göra egna. Med hjälp av barnens underbara faster, så blev jag mer än nöjd. Väldigt enkla & fina kort, den som är bjuden får snart se, då det dimper ner i era brevlådor såfort jag orkar fixa med alla adresser & så! Hem efter det & la barnen för deras lurar! Barnens farbror Andreas kom förbi på en fika & snackade lite skit, trevligt värre :) Sen bakade jag bullar på PappaBulln´s begäran, kände att nu när jag har lagt dieten åt sidan ett tag så kan jag få avnjuta lite bullar jag med, och dom blev kanongoda! Strax efter det så var det dax att börja med middagen, som idag bestog av köttbullar & makaroner = bläääh!!! men det duger iallafall! & nu har vi bänkat oss hela familjen framför tvn.

PappaBulln har åkt på ett migränanfall (i vanlig ordning).
Så han ligger gå vardagsrumsgolvet & leker med en missnöjd David & Saga siter bredvid mig & hjälper mig att slänga in ett inlägg ;) Haha..

nu ska vi tydligen äta bullar, enligt resten av familjen ;)



pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: