SOOVMOOOORGON!!



Jaa, herregud, idag bjöds det på sovmorgon som hette duga!!!
Jag & Saga vaknade &  klev upp kl 10 !!!! Och Pappan & David sover FORTFARANDE!!!!
Fattar inte vad som hänt, att Pappan är trött, är fullt förstårligt, men att barnen som i vanliga fall gör morgon vid 6-8 i detta hus SOV/SOVER såhär länge, är OFATTBART! Och speciellt David, han som är världens morgonpiggaste lixom!! Men jag är GLAD, och utvilad! La mig vid 21.20 igårkväll, och fick sova lääänge..

Nu ska jag & Saga äta frukost/lunch! haha
Och ska pimpla i mig mitt morgonkaffe, i vanliga fall vid denna tid har jag fått i mig typ 4-5 koppar!
Hahaha! Neej, fånga dagen kanske, grabbarna får sova tills dom vakar <3



pusspuss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: