tralalalalaaa



HejHopp!
Kidsen fick vi natta redan halv 7 då dom var superdupertrötta, så här sitter jag nu!
Dagen har var strålande bra & Julen har vi för denna gång dansat ut! Skönt, ser mkt ljusare & fräschare ut hemma nu, dock föratt det är supermysigt med julpynt & julgardiner, men dock bara under självaste julen tycker jag! Nu längtar jag faktiskt efter massor med plusgrader, varma sommarkvällar, sola & bada & allt som hör SOMMAREN till :) dock så är det typ 6 månader kvar tills dess, så det är bara att härda ut, tycker massor om våren oxå för den delen :)

Ja, vad har vi gjort idag då?
Jo, Pappan kidnappade med sig MiniBulln på förmiddagen till Bärby för en fika med grabbarna, Saga bjöd på kakor & grabbarna på kaffet ;) Dom hade haft det massa trevligt, och under tiden så passade jag på medans PytteBulln sussade, att dansa ut julen! Vanja kom förbi på en snabb kopp java & en cigg, mkt trevligt, tack gumman :) (btw så hittade jag gardinerna, haha) Och i samma veva kom resten av familjen hem, La Saga för hennes lur, fortsatte städandet, och när barnen var fit for fight igen så klädde vi på oss för kung & fosterland, och gav oss ut i snön för massor med lek. Pappan & Saga åkte massor med 4-hjuling & hade superkul. Efter ett tag så frös vi såpass att vi tiggde kaffe av barnens farföräldrar, slutade med att vi fick middag där med, TACKAR TACKAR! hemmagjord pizza, mmm! Gick hem med barnen efter det, lekte, busade, och mös, tills dom gjorde väldigt klart för oss att det var Tack & Godnatt! Så vi nattade barnen, och i skrivande stund sitter jag & väntar på min bror & hans tant!

Ska slå på en kanna kaffe!
OCH SKA ÄVEN PUTSA ALLA FÖNSTER INVÄNDIGT!! blää, men ett måste!
Imorgon jobbar Pappan, så om det är någon som känner föratt komma förbi & förgylla våran dag, så VÄLKOMNA!


NEJ, KAFFE, tvätta fönster & vänta in grannarna!


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: