Underbara Tisdag <3


I eftermiddags hörde jag rykten om att Emmelie & Camilla skulle ha en date inne i Uppsala, så jag tog mig friheten att kidnappa vackra lilla Thea några timmar, så Saga hade nån att leka med & så fröknarna Emmelie & Milla kunde få lite egentid ihop, det tyckte jag att dom behövde ;) Och jag säger bara : vilken underbar eftermiddag, tjejerna lekte såå himla fint ihop, vi målade naglarna, gjorde fina frisyrer & slingade deras hår rosa ;) Hon är ju bara föör goa, dom två små sötnötarna <3 Saga uppskattade sjukt mkt att få leksällskap kan jag lova. När MammaEmmelie kom tillbax så bjöd vi henne & Thea å middag, lövbiff, pommes & Orientsås :) mumsigt värre. Sen blev det massor med mera lek med PappaBulln, Saga, David, Emmelie, Thea & Milla :) Massa mys! TACK föratt jag fick låna henne, det gjorde hela Sagas dag <3

Barnen somnade med andra ord OVAGGADE!!
Hahaa, nu är jag helt slut, har precis duschat & ska sätta mig & varva ner.
Måste sätta mig & fortsätta planera Davids dop oxå, kyrka & kyrkstugan är bokade, då datum & tid är klart, men nu är det alla inbjudingskort som ska skrivas, vilka ska man bjuda, och vilka inte?! På Sagas dop var vi 80-90 pers, orkar jag samma folkmängd denna gång med?  inköpslista ska göras, smörgåstårtor ska beställas & mkt mkt mer.. "blir svettig bara jag tänker på det".. jaja..
Bjuder på lite bilder oxå, njut :)































GODNATT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: