varförvarförvarför?


VARFÖÖÖR hamnar jag alltid här?
Har APmkt att göra nu när barnen sover middag.
Tvätten ska vikas, en ny maskin med tvätt ska laddas, golven ska damsugas & det ska småplockas här & var. Men ändå, sitter jag här..
smartAS :O

Joho!
Barnen tyckte att vi skulle kliva upp strax innan kl 8 imrse med.
Sagt & gjort, upp & hoppa. På med dagens outfit. Lekte innan frukosten, åt frukost, lekte lite till. David har vart superduktig, och höll sig vaken från typ halv åtta till tio i TOLV, fatta STRONGT :)) Får se om han ens behöver nån andra lur sen, beroende på hur länge han sover nu. Lär visa sig!

Ska förbereda middagen oxå tänkte jag.
Blir något med falukorv, antagligen korvstroganoff med ris, eller ugnstekt falu med pasta. Yeahyeah!

Måste slänga i mig mera kaffe nu om jag ska palla städa!
puss&heej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: