:)



Om typ en timme går bussen in till stan :)
Där ska jag & barnen möta upp Susanne, Sofie, Helene & alla barnen för en date vid svandammen, mata pippin, och sen leka i stadsparken, picknicka & mysa :) Ser verkligen fram emot det kan jag lova !! Och Saga med, som hon har saknat sin fästman Vilmer <3

Väckte David för ca 5 min sen, fattar inte vad som hänt, men njuter förfullt, som småbarnförälder har jag lät mig att inte hoppas på repriser, utan njuta för stunden ;) aaaaaaight :D


packat smörgåsar, vatten, snacks, & skötväskan !!
ska fylla en termos med kaffe nu & hoppas på att den håller värmen!!
David ska får frukost & sen beger vi oss mot Uppsala !!


och Pappan i huset har läkartid igen kl 10.20, håller tummarna för honom !!
Hans hosta tar kål på honom, han kräks all the time pga den, mollipect in my ass !!
så förhoppningsvis får han någe bättre nu ..

njuuut av dagen..



pussheej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: