Hösten är kommen ...



japp, det tror jag, till 100%,
idag är det den sista juli, imorgon går vi in i augusti månad ...
Vädret suger, och jag har svårt att tänka mig att vi kommer få glädjen att fylla upp barnens pool mer iår, eller att vi kommer få bada i stora poolen någe mer .. visst att solen kanske behagar att kika fram nån dag, men nån mer sommarvärme är jag skeptiskt till :(

igår skulle ju våra vänner Maria & Anders ha kommit hit, men eftersom att David till 95% har fått vattkoppor, så sket det sig, då Mia inte haft det förut, och gärna inte vill ha det nu, vilket jag förstår !! Jag är supernöjd över att han fått koppor, och ber till gud nu att Saga ska få det oxå, men det hade ju kunnat vänta tills imorgon tycker jag ;) haha !! Men vi får boka om daten helt enkelt.  Jag, Pappan & barnen åt pizzamiddag igår, och avslutade kvällen med chirre & dirre, när klockan slog 21, så hade vi stängt av, och släckt ner hela huset & bäddade då ner oss för natten. Grymt skönt med en tidig läggning för oss vuxna oxå !!

Och i torsdags var ju Susanne, Vanja & grabbarna här för en playdate :)
Verkligen hur mysigt som helst, pizzalunch, glassmellis, kafferep, kedjerök, regnlek, barnen lekte skitfint, tills Saga fick ett av sina dagliga utbrott :( tröttsamt som fan , men orkar inte gå in på detaljer !! Men slutsatsen av dagen är : PERFEKT !! tack till Världens Bästa Susanne & Vanja, föratt ni är ni, tack föratt ni finns .. ni betyder guld för mig <3

idag är det alltså lördag!!
Barnen gjorde morgon vid 5.30, sen dess har det vart fullt ös.
Pappan har jag gett sovmorgon, och David sover sin fm lur nu, sen ca 30 min tillbax !!
Saga ligger i soffan med en isglass ;)

imorgon var ju planen att åka & fira Emilia i efterskott, men jag vettetusan om jag vill åka någonstans med en koppig David, som grinar för minsta lilla, & en Saga som river allt i sin närhet .. ska ringa & diskutera med Emelie sen när hon slutat jobba ..



neeh, nu ska jag gosa ner mig i soffan, bredvid min älskade dotter <3



pussheej

sanne

Vill bara att du ska veta att jag tycker väldigt mycket om DIG <3

PUBLICERAT DEN 2010-08-03 KLOCKAN 23:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: