lördag hela dagen :)



Jajjamensan.. 13.30 väckte jag Pappan ;)
David vaknade kl 14  han, utvilad som en mört :D
Pappan var nöjd & höjde mig till skyarna :) I hans ögon är jag VÄRLDENS BÄSTA FRU ♥
Vi for iallafall till Giresta efter att grabbarna vaknade, och firade lilla Delinda :) Sjukt fint väder, trevligt sällskap, barnen lekte & badade, tårtan var SÅÅ god, alla var glada & nöjda, ett riktigt PANGKALAS helt enkelt :) Det tackar vi för :) Vid 17-tiden for vi hem, Jag & Saga badade med Thea i stora poolen, åt middag med Svärföräldrarna, sen leka mer med Thea, Emmelie & Manne, Camilla & Tommy :) ett kanonavslut, på en kanondag :D Nattade sen barnen, Pappan vattnade alla blommor ute, Grannarna kom över på en cigg (läs ca 10 cigg, haha) Sofie gick nyligen hem, medans Arvid & Pappan står utanför oss, Pappan meckar Pickup, och brorsan meckar volvo & clio !! Duktiga grabbar !! 

Själv ska jag slänga in mig i duschen, och sen natta mig ..
imorgon far hela familjen Bulln in till Uppsala, för en Date med Familjen Grönberg/Belin :) 
Det gillar vi skarpt :) Fika, bada, leka & ha det bra i solen :)

en cigg, sen dusch..




TITTA FÖRESSTEN, VAD JAG SKA INREDA SAGAS RUM MED NÄR EKONOMIN TILLÅTER :)
KOMMER BLIR SÅÅ FINT, IKEA IS THE SHIT ;)



vanja

Tack snälla ni som kom och gjorde vår dag! <3 Puss puss

PUBLICERAT DEN 2010-07-04 KLOCKAN 21:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: