shalalalaaa



Jag & Saga har haft poolparty med Kusin Alice idag :)
Fick middag hos svärföräldrarna & sen begav vi oss till Hamra föratt tigga fika hos Familjen Plahn ;)
Även där blev det poolparty, hoppa studsmatta, leka, fika, snacka & ha det sådär ruskigt bra :) Barnen kan springa fritt där, så himla skönt :) Behöver inte tänka på trafik (inte här hemma heller iof) eller på skumma grannar/creepy people :/ (får man tyvärr tänka på här) .. Tack till er för en toppenkväll, barnen var såå nöjda =)

Väl hemma igen så tog det 3-4 min, från att vi klev innanför dörren till att dom sov som grisar !!
Och i brist på sysselsättning så har jag slängt ihop en ananaspaj & en jordgubbspaj :) Pappan = happy ;)



nu blire lungt, ska ta mig en rök, en dusch & sen blire soffmys !!



så hejsansvejsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: