stopp stopp stopp !!!



Ibland behöver man stanna upp en stund, tänka & känna efter ...
och då slår det mig , att trots vissa sömnlösa nätter, bråk & stök med barnen, gnabb med maken, stul, skitsnack och ugly faaces som spökar och allt runtomkring, så är jag så himla lycklig .. det är så himla lätt att glömma .. jag är rätt otacksam vissa dagar, sur & lägger mig på tvären, ältar folk som gjort mig ledsen, är less & vill ge upp.. ibland "vill" jag lixom inte se det som är bra här i livet, utan känner efter för mkt gällande dom små irriterande sakerna, varför gör jag så?  men en sak är säker : INGEN ska få köra över mig, jag är så mkt starkare än så !! 

Nej Sanna, det är dax att rycka upp sig !!
Se det positiva, istället föratt inte kunna släppa vissa hatobjekt !!
jag måste släppa nu, och gå vidare, sluta må dåligt pga skitpersoner, och skitsaker !!
Men en sak är grymt konstigt.. hur kan vissa personer verkligen veta vilka knappar dom ska trycka på?? utan att känna mig lixom ?? Veta mina svagaste punkter ?? ... - SLUTA NU SANNA, glömma & gå vidare var det ... !!!!


hua hua ..
detta var inte riktigt vad jag hade tänkt blogga om såhär på morgonkvisten.. men men !!
det jag TÄNKTE skriva var iallafall : GOOOD MORGON !!

Saga ligger i soffan, Pappan pussade jag hejdå för en timme sen, han skulle åka & hjälpa våra vänner  några timmar :)

på tal om vänner, så vill Vanja röka nu, när man skriver om trollen lixom ;)



så puss & dizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: