update



glömt att uppdatera på ett par dagar ju :)

i Torsdags blev vi överbjudna till Skönsberg, för en date med Familjen Johansson-Palm :)
Och fick träffa gozi gozi plutten Riwer <3 Ojj vilken sötnöt, man blir ju förfanken kääär :D
Han var så pytteliiten, och supersnäll, och föräldrarna var Hur Stolta Som Helst :) Med all rätt !!
Fikade & barnen lekte av sig :)

På kvällen så kom Robban, Greger, Marie, Barnen , Arvid & Sofie över :)
Blev till att chilla på altan, pimpla kaffe/öl, goffa chips & ha det urmysigt - ÄLSKAR SENA SOMMARKVÄLLAR !!
Saga kom isäng vid kl 22 tror jag, och vi nån timme senare :)

Igårmorse pussade jag & Saga, Pappan & David hejdå, tog bussen in till Uppsala & mötte upp Mia & Kevin :) Vi åt lunch på Kina, tog en shoppingrunda, hittade nya sandaler till David, Saga fick presenter av sin Tant Mia & sen gick vi till Stadsparken, där sprang Saga & Kevin genom duscharna, lekte & hade sig medans jag & Mia satt & snacka, & käka jordgubbar/körsbär :) På det blev det en glass, och sen mötte vi upp Pappan, David, Marre & Kidsen, for med dom till IKEA, strosade runt där, Suz fick en säng & annat kul :) Meningen var att jag & Pappan skulle köpa dom där möblerna till Sagas rum som jag la ut här för ett tag sen, men det var SLUTSÅLT i hela landet, ev att det kanske skulle komma in v 36 igen :( Jag blev ledsen, mitt glada humör försvann ett bra tag där ...

väl hemma igen så for jag , Mia & Anders ner till ica, köpte flintastek, potisgratäng & fredagsmys, hem & grillade det, barnen badade i poolen, vi år gott, skrattade, pratade minnen :) Sen kom även Greger & Marie :) Så den trevliga kvällen fortsatte :D


Kevin är kvar här under helgen, som vanligt på sommrarna, det är våran grej lixom ;)
nu leker barnen, vi har vart vakna sen kl 6 (tack david) och jag ska plocka fram frulle !!


hej hej






samma visa igen, hade skrivit massor, det försvann, och jag är ARG !!!

horblogg !!!
Vanja

Njut och ta dagen som den kommer, stunta i att långa inlägg försvinner, de räcker att titta dig i speglen och runt omkring så får du ett leende på läpparna igen :) Puss puss

PUBLICERAT DEN 2010-07-10 KLOCKAN 09:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: