åska i luften ??



jaa, det måste fanimej vara åska i luften !!
Haft spängande huvudvärk hela veckan.. och inga piller hjälper, så det har jag gett upp och börjat gilla läget istället..

Böjade iallafall morgonen med att kliva upp strax efter kl 6 ..
Gjorde mig & barnen iordning, och sen mötte vi upp barnens faster & kusin föratt ta bussen ner till skolan !! Där såg vi först på Philip´s skolavslutning, och sen på Mattias´s & Emil´s avslutningar !! Jättefina var dom bägge avslutningarna.. tiden går äckligt jävla fort.. smågrabbarna (Matte & Emme) slutade 9an lixom ?? say whaat !! Känns som att det var igår som grabbarna var pyttesmå ju (och alla var kortare än mig på den tiden) jisses.. GRATTIS till er :D

Efter det så blev det en runda inne på ica, och sen bussen hem !!
Barnen fick lunch, och sen la jag David för hans lur.. Saga ville ligga nerbäddad i soffan & kolla på tv, det fick hon såklart, men 15min senare så sov hon oxå ;) haha.. mammas älsklingar <3

så nu medans dom sover så försöker jag bli av med huvudvärken, har sjukt mycket att göra här hemma, men tar det ikväll, och delar upp sysslorna med Pappan ;)


hörs då !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: