en dag kvar ..

igår var en sån dag som man önskar man kunde radera...



-

Saga den stackaren har hostat sig genom hela natten, hon fick sova hos oss <3
min lilla bebis :(

David är fortfarande sjuk i FemteSjukan, igår med alvedon i kroppen hade han 40 graders feber :(
gårdagen var sjukt kämpig, jag höll på att ge upp gång på gång.. Saga trotsar som aldig förr, - bråkar, gapar, skriker, slåss, medans David som är sjuk är - gnällig, hängig & mammig !! all min ork & lust är helt borta, men barnens faster kom till undsättning igår vid lunch, och stannade flera timmar, hon avlastade mig med barnen, och lät mig beklaga mig till norden, och det var guld värt, så tusen miljoner TACK till dig Marie <3 ord kan inte förklara mig tacksamhet till dig, jag behövde verkligen få andas ..


idag är det dax för Davids 1-års kontroll på bvc !!
Tänk att min lilla bebis blir ett helt år imorgon, vart tog tiden vägen?!
Ska be dom checka Saga hosta med en gång, fall hon behöver nån hostmedicin !!

neeh, dax att kirra kidsen & mig, ska vara på bvc kl 11 !!



hejsvejs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: