...




idag saknar jag SexxiBulln lite extra mkt :(
... hade velat ha honom här hos mig just nu ..
Behövt en kram, behövt höra honom viska i mitt öra & säga : du är stark ..

idag känner jag mig inge stark ..
idag känner jag mig mer ledsen, trött & utmattad än på länge :(
behöver energi, behöver skratta, behöver ork..




Emelie

ÄLSKAR DIG GUMMAN!!! <3

viskar Du ÄR STARK! (hoppas att min viskning också duger hihi ;)

Vi ska ordna upp allt! Allt SKA bli PERFEKT !

Pusspusspuss

PUBLICERAT DEN 2010-06-16 KLOCKAN 22:18:51
BLOGG: http://emiliagronbergsmamma.blogg.se/
Vanja

Bara var dig själv :) Det är då man är perfekt ;)

Psssst viskar DU E STARK!

Puss

PUBLICERAT DEN 2010-06-17 KLOCKAN 19:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: