gääääääspar.. ZZzzzZZzzz


fasiken, vad trött jag är alltså !!

Klev upp med Pappan imorse, då hans eviga Snoozande förstörde min sömn, så tills sista sparkade jag upp tröttmössas & klev upp samtidigt med honom !! Vilket resulterade i att när klockan var 05.45, så satt fejset på plats, dagens outfit likaså, och kaffet hade runnit klart i bryggaren..

Och behöver ju inte fixa barnen förrens vid 06.50 typ, så jag startade datorn, och här sitter jag än !!
Har blivit 3 koppar java, och några cigg hittills.. Saga vaknade för 5 min sen, och ville bädda ner sig i soffan & kolla på barnprogram, klaaart hon fick !! David "pepparpeppar" sover fortfarande :/ Han vaknade en gång vid 01-tiden inatt & var ledsen, fick en flarra & somnade om !! så min plan är att Saga ska få klä på sig i sin egna nyvakna takt i soffan OCH äta sin frukost där ;) Ibland får man göra så :D 

fyller på kaffekoppen...

im back ;)
vart var jag ? jo, dag är Sagas sista dag på dagis, sen har hon sommarlov i 9 veckor :)
Hur vi ska få dagarna att gå.. de vettetusan, men en sak är säker, jag ska njuta av denna sommar till MAX, då det är min sista sommar hemma med barnen, utan förplikteser & jobbkrav.. för till nästa sommar så har jag forhoppningsvis kanske ett jobb, och då semester som alla andra.. :) och alltså inte samma möjligheter som iår !! blir säkert bra... längtar efter ett jobb, längtar efter att får träffa folk, och att få bidra mer i hushållskassan här hemma..


neeh, hälla i sig sista slurken & sen mysa ner sig i soffan med MiniBulln innan det är dax att väcka hennes bror <3


fånga denna dimmiga & molninga dag hörrni.. skulle kunna bli 20-23 plus om vi har tur :D



-
-
-
hejsvejs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: