jahajaa..



har egentligen inget vettigt att skriva idag..
Ingen motivation alls om jag ska vara ärlig :(

Men fick iallafall sovmorgon till 8.30 imorse, och det var ju helt lovley !!
Saga kom in till oss vid 5.30 & tog över Pappans plats i sängen, då han skulle upp och jobba, sen somnade hon om bredvid mig :) 8.30 vaknade alltså David, och vi klev upp, gjorde oss iordning, saaaakta, saaaakta .. åt frukost, saaaakta, saaaaakta .. Sen vid 10.30 kom Linnéa över på en fika, lekte med barnen, snackade lite gojja & hade väldans trevligt :) Några koppar kaffe sjönk ner oxå ;) Sen for hon vidare föratt jobba, och då la jag Saga för en lur (david la jag kl 11 & han sover fortfarande) men hon vägrade såklart.. så nu ligger hon nerbäddad i soffan & kolla på Alvin & gängen för 158.e gången !!

Fick hem våran bebis igår btw :)
Hon ska heta Bimbo, och är grymt söt, men huuur tillbakadragen som helst..
Hon ligger & trycker under bänken i tvättstugan, smyger fram & käkar lite ibland, och går på lådan.. hoppas hon snart vågar sig fram & inspekterar huset :) Om en vecka eller två (när hon känner sig hemma) ska hon få börja vara ute, vill ju ha henne som ute & innekatt :) så vi håller tummarna.

fiii vad uttråkad jag är, skulle kunna döda för lite sällskap, attans att Linnéa skulle jobba :(
Och det är onsdag, vilket innebär ju att jag är gräsänka & får sköta nattning själv osv..
booooring !!!!


nu ropar Saga att hon vill ha macka.. så jag ska fixa det till henne ;)




hejsvejs
Sofie

När det är lugnt å stilla i huset kommer hon komma fram å inspektera kåken! =) Hon behöver bara lite tid =D

PUBLICERAT DEN 2010-06-16 KLOCKAN 16:24:27
BLOGG: http://sofffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: