... nu var det ett tag sen sist..



jag veeet, men nu när sommaren är här så består våra dagar av utomhuslek ALL DAYs LOOONG ;)
tiden bara rinner iväg, och kvällstid är jag så grymt trött att det blir lite egentid med Pappan & tidig sänggång typ.. men tänkte försöka sammanfatta några dagar nu tänkte jag, då kidsen sover, och Pappan ska spackla Pickupen :)


Torsdag : Saga var ju på dagis som vanligt, och då kom min ÄLSKADE, underbara, fina vän Emelie hit, med sin sötnos till dotter ♥ Huuur mysigt som helst.. fasiken vad vi behövde detta :) Rensa huvudet ordentligt till någon man verkligen känner tillit & förtroende för & som känner detsamma för det andre !! en kanonmysig dag, slutade med att vi skjutsade hem sötisarna på kvällen & for vidare föratt köpa en pool & badkläder till Saga :) Avslutade kvällen tidigt !!

Fredag : Veronica & grabbarna kom hit föratt inviga poolen, vi fikade, snackade goja & mös i solen :) Urtrevligt :) Efter dom åkt vidare så for Familjen Bulln till Skönsberg, föratt lämna grejer & ta en fika med Herrskapet :) Vi ses allt för sällan, trots att vi trivs så sjukt bra i varandras sällskap ♥  Blev kvar där ett tag, sen for vi hem & grillade med grannarna :) asgott !!! Strax efter det var det dax att ge barnen fredagsmys följt av nattning !! Sen kom Jimmy & Madde över till oss :D Så vi fördrev kvällen med att mysa ute på altan, med massa gottigt, som glass, chirre & dirre.. mumsigt värre !! pratade av oss massor & hade en kalastrevlig kväll, avrundade vid 23-tiden, sen blev det nattning av oss vuxna ;O

Lördag : idag alltså ;) Började morgonen med allt det gamla vanliga :) & strax efter lunch packade vi in oss & styrde Volvon mot Knivsta :) Där mötte vi upp den fantastiska Familjen Cirkus ♥ Handla på ica, och promenderade vidare mot stranden, där vi spenderade några timmar :) Barnen lekte, gungade, badade, vi grillade korv, smaskade frukt & pimplade kaffe :) Huuuur nice som helst !! träffade på Fru Cirkus´s systrar med sambosar oxå :) Efter det promenixade vi hem mot Familjen igen, och placerade oss vid deras lekplats !! Där lektes det massor (både barnen & de "vuxna" haha) Robin slog igång vattensprinklern (eller vad det heter). det pimplades kaffe & kvällen avslutades med pizzamiddag ute på lekplatsen :) en SKIIIITLYCKAD dag :) kom hem strax efter kl 19 ;) barnen var lättnattade kan jag lova :D

tack till alla en underbara människor som lyser upp våra dagar, som verkligen finns för oss i vårrt & torrt, tack föratt ni är ni.. ändra aldrig någonsin på det !!! WE LOVE YOU !!


inte många, men några bilder från idag :
























AVSLUTAR MED ATT SÄGA : SKÅÅÅÅÅL !! ska ta mig en kall nu & gosa ner mig i soffan ;)
och kurera mig då min förkylning blir värre & värre :/ men men, bara att gilla läget.. inget man kan undvika tyvärr !! har laddat upp med ipren, nässpray & bafucin :) naaajs lördagsgoodis vaa?! ;O


puss
Sofie

Den där stranden där barnen stod har jag vuxit upp på på sommaren <3 ^_^

PUBLICERAT DEN 2010-06-05 KLOCKAN 21:09:38
BLOGG: http://sofffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: