... torsdagkväll


nu har Saga SOMMARLOV !!! :D

.. Efter dagishämtning så var Veronica & grabbarna här & lekte :)
Vi åt glass, kollade på film & lekte massor, fullt ös, medvetslös :D
Väldans trevligt !!

När Pappan kom hem så var barnen färdigmatade, och deras Farbror Andreas hade hunnit komma förbi på lite käk & skitsnack :) efter det gasade vi raka vägen in till Enköping, till banken föratt hämta ut mina inloggninguppgifter !! & sen vidare mot Hamra, där vi tiggde kaffe & lek av Svägerskan med familj, och bröderna Plahn lastade på en bil på kärran !! Huuuur trevligt som helst, och barnens faster fick bägge kidsen att nästan tuppa av , av skratt när det lektes på studsmattan hos dom ;) haha !! vid halv 9 tror jag att vi begav oss hemåt, nattade kidsen & nu sitter jag här ;)

Har packat skötväskan inför morgondagen, då vi halv 9 ska vara nere vid skolan, och medverka på barnens kusiner´s avslutningar :) MYYYS !!!


nu blir det en dusch, sen MÅSTE jag sova om jag ska orka upp imorgon ;O










Sussa

Gud va fin du va på det översta kortet!! Riktigt ton ;)

PUBLICERAT DEN 2010-06-11 KLOCKAN 08:42:39
Anonym

Riktigt fin ska det stå ;)

PUBLICERAT DEN 2010-06-11 KLOCKAN 08:43:28
Els-britt

Farbror Andreas åt bara lite mat inte alls mycket, bara några köttbullar och sås. Och ingen potatis. Det har han sagt till mig :)

PUBLICERAT DEN 2010-06-13 KLOCKAN 17:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: