usel bloggare



yes, i know, jag är en USEL bloggare !!
Men det är sommar, har knappt tid att sitta vid datorn denna årstid ju ;)

men bara för er så gör jag en snabbuppdatering om de senaste dagarna ;O

Onsdag : Min älskade son fyllde ju hela ETT ÅR !! Sentimental som man är så kom det några tårar på morgonkvisten, då jag insåg hur fort tiden har gått, och allt som hänt under detta år .. David blev firad av nära & kära under dagen, med fika, presenter & sång. Vanja & Delinda spenderade mestadels av dagen med oss, poolhäng & kaffepimpel ;) David tack & bockar för alla fina presenter, och för det fina sällskapet det bjöds på under dagen, tack till er som firade hans ett-årsdag med oss <3

Torsdag : började morgonen i vanlig ordning, sen kom Vanja över & dumpade av Delinda som spenderade dagen med mig & barnen, då hennes mor skulle på äventyr ;) Min vän Maria kom hit & förgyllde våran dag, vi tog igen massa förlorad tid, och hade massa mys med barnen,  sen for hon & Ludde hem, TACK ÄLSKADE DU FÖR ALLT !! och vi väntade in Pappan !! på eftermiddagen hämtades Delinda, och Madde & Jimmy kom över :) Vi käkade pizza tillsammans & umgicks :) Satt ute på altan hela kvällen & snackade goja, fikade & hade det bra :) Tack söta ni <3

Fredag : MIDSOMMARAFTON !! Min bror med familj kom hit på förmiddagen, vi lekte, fikade & hade det jättetrevligt :) sen åkte vi & Lämnade av barnen hos deras mormor & morfar, föratt sen åka hem & göra oss klara för midsommarfirande med nära & kära, vänner & släkt !! Huuur mysigt som helst, strålande väder, underbaaar mat, goda drycker & massa kubbspel :) Vissa blev fulla, vissa inte ;) Jag & Pappan började gäääspa ikapp vid 20-tiden (kul vaa?!) kanske inte så konstigt med tanke på att vi knappt sovit en hel natt på drygt 14 dagar, och vart uppe med tuppen lika länge .. men vi pallade med ungdomarna till 1-tiden iallafall ;) sen däckade Robban, och då nattade vi oss oxå, medans Vanja, Tommy, svärmor & hennes syster höll sig vakna ett tag till efter det ;) haha

Lördag : vaknade vid halv 12, pinknödig, och klev upp, tog en rök & sen väckte jag Pappan, föratt sen inta frukost med våra nattgäster (Tommy, Vanja, Robban & Linnéa) Efter frulle for folket hem, och jag & Pappan satt i soffan & sega ett tag, sen tiggde vi kaffe hos hans föräldrar, och vid 15.30 tiden kände hans sig körduglig så vi for till Maxi, handlade, & sen hem till mina föräldrar föratt hämta barnen :) Väl där så fikade vi & grattade min Pappa som fyller 55-år idag "GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA".. sen for vi hem, grillade korv med grannarna, och sen var det dax att natta barnen :) pröjsade in månadens räkningar, Pappan hade grävmaskin hemma & pulade på baksidan, drack lite kaffe, sen mös Pappan & jag framför "house of wax" & sen blev det till att sova för oss med !!

Söndag : Idag alltså :) Vaknade med ett ryck & kollade klockan "10.15 !!!" Pappan bjöd på sovmorgon ;) Det tackar jag för, då min hals är uppsvälld, har ont i kroppen & mår faktiskt inge vidare bra :( MEN det sket jag i, för David skulle ju firas ännu en gång idag :) Upp & fixa, dona & greja, sen kom Emelie, Matte & Emilia :P Vi  fikade & snackade av oss <3 Sen kom Familjen Plahn & grattade Lillsnorre ;) Även då intogs det massa kaffe & bjöds på snicksnack ;) Trevligt värre, & David fick så sjuuukt fina kläder av bägge familjerna <3 TACK TACK TACK !!! och Saga & David fick varsina bollar som det leks flitigt med kan jag lova ;O Nu är Pappan iväg & lämnat tillbax grävaren, Saga sitter i soffan & goffar kakor, David springer runt & jagar katten & här sitter jag :) Min syster med familj ska ev komma sen oxå, vi måste stooorhandla idag oxå !! usch & fii.. men thats life !!



nu var jag duktig vaa??



hahaa


hejsvejs
Vanja

Tack UNDERBARA du för all hjälp med delinda, allt kaffe, KAKOR :) och en underbar midsommar! Puss

PUBLICERAT DEN 2010-06-27 KLOCKAN 23:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: