barnen sover..



barnen sover för natten (förhoppningsvis)..
Man ska ju inte hoppas för mkt lixom ;)

Blev hemmagjord pizza här hemma till middag :P
Det var mumma, och det är ju sjukt lättlagat ;D

Efter maten klädde vi på oss hela familjen & följde med Pappan ut i garaget!
Han städade där inne, och jag & Kidsen tyckte det var booring, så vi gick ut & lekte lite :)
Välbehagligt med luft, Saga var jättenöjd, var ju ett tag sen vi var ut & lekte, flera dagar sen..
Sen tog vi med påsen med muffins över till svärföräldrarna & tiggde kaffe, fikade, snackade goja & hade allmänt trevligt :D Barnen röjde satan i vanlig ordning, haha!  Sen klädde vi på oss & sa tack & godnatt, gick hem, bytte om till pyjamasar & kirrade flarror & slängde kidsen isäng!

och jag vettetusan hur jag ska palla vara vaken till kl 21, men jag MÅSTE!
Desperata HemmaFruar börjar ju idag igen :)) Får blunda i reklamen ;) haha!

Pappan står i duschen & sen är det min tur att bli ren ;)


jaja, tjiiing på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: