....



och vill ni veta en komisk sak?
Imorse berättade jag för min mamma hur glad jag var, över att barnen nu är HELT FRISKA!!
sen sa jag till henne att det enda som saknades nu är en rejäl magsjuka (med skratt i rösten), det sa jag även till min svärmor igår.. och vi skrattade bort det...hmm... vilken käftsmäll va?!

arma barn :(

Dom sover nu iallafall...
Bytte den sista bajsblöjan kl 19, och torkade sista kräkan 18.50!
Efter det nattade vi kidsen.. får se hur lång tid det tar innan nån av dom stackarna vaknar igen..
och HÅLL TUMMARNA "snälla" på att jag & Pappan klarar oss...

Pappan kom nyss hem från ica, då han handlat hem sockerdricka & blåbärssoppa!
Drickan föratt dom inte ska bli uttorkade & få lite sött i kroppen, och soppan föratt binda magen lite & kanske mätta lite, fall jag ikke får i dom någe annat imorgon..

hm..hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: