gräsänka



Är Gräsänka en kväll som denna..
Detta väder förstör mina myskvällar med Pappan, då han är ute & snöröjer i byn efter dagens ÄCEKLSNÖ som har kommit under dagen! Men thats life, min make är en klippa, som ställer upp för dom som ställer upp för honom, jag är stolt över min make! Finare få man leta efter, och som min mamma alltid har sagt : Daniel är EN på Miljoners miljoner, och det ska jag vara rädd om, och det är jag verkligen, skulle inte klara en dag utan honom, han & barnen är det jag lever för! lovelovelove!

Har planerat att natta mig själv i snart 2 timmar, men det går inge bra!
Är orolig, över en kär vän, som behöver mig extra mkt nu, ÄLSKADE gumman <3
Önskar jag kunde blåsa bort allt skit som öser över dig min vän :(
Men jag finns här, nu & föralltid.. JAG ÄLSKAR DIG!

Dagen har flutit på helt OK, trots en innedag!
Båda kidsen har faktiskt mestadels bjudit på härligt humör :)
Jag fick sovmorgon imorse, barnen gjorde morgon vid kl 6, och då gick Pappan upp med dom, och när jag vaknade av att jag var jättekissnödig vid kl 10 så var jag piggelin :) Pappan hade vikt tvätt, kört igång en maskin smutstvätt, plockat ur diskmaskinen & sopat av golven, huuuur uppskattat som helst! ÄLSKAR DIG BABY! Vilken kanonstart på dagen...Och såna dagar gillar vi xtra mkt. Vi har haft en riktig familjedag, med massor av lek, soffmys, kramkalas, Pappan lagade middag !!!!!!!!! JAAA, det äre sant! blidde Tacos, MUMSFILIBABBA! Han kan bara han vill, min HUSKARL <3 hihiii...

Vi nattade barnen tillsammans kl 19 & sen for han iväg & jobba!
Ska ringa honom & säga GodNatt nu & ta en puss genom luren!

hoppas alla sover gott & drömmer söta drömmar!

krampusskram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: