gräsänka



ja, det är ju onsdag, och det innebär i vanlig ordning att jag är gräsänka!
Börjar få lite ont i halsen faktiskt, Pappan skulle köpa med sig något att försöka få ner svullnaden med hem. Alltid är det nått :P

Märks verkligen tydligt på Saga att hon inte vart på dagis på 2 veckor!!
Hon är så rastlös & lyssnar inte för 5 öre.. det värsta jag vet är att behöva bråka med henne :(
Jag försöker verkligen aktivera henne om dagarna, hon får hjälpa mig med allt, vi målar, vi leker, vi bakar, vi lagar mat ihop, vi busar med David, vi sjunger, vi dansar.. u name it.. men det är en sak som fattas : andra barn! Hon behöver verkligen dagis, jag inser det nu, när hon har vart hemma så länge, spelar ingen roll vad vi pysslar med, hon behöver umgås med andra barn, hon behöver leka av sig på dagis, och slippa MIG några timmar per dag.. jag har inte riktigt förstått det innan, har ju egentligen tänkt att ta bort henne från dagis om jag ska vara ärlig.. men det är uteslutet nu, det är orättvist mot henne! Hon är en helt annan tjej efter en dag på dagis, när hon har fått leka av sig ordentligt! Kommer hem & vi uppskattar varandra så sjuuukt mkt <3 Saknad är nyttigt!

nog om detta!
Pajen vart KALASGOD!
Riktigt lyckad, och det går ju så himla snabbt att slänga ihop, fast man har 2 barn hängandes i brallan ;)
Fick finbesök av barnen faster Mills oxå, välbehövligt att få dricka en kopp kaffe med en VUXEN, haha!
Barnen var lättnattade, och det återstår att se hur natten blir, då David vaknade vi 3 inatt & var ledsen, HATAR TÄNDER!!! efter många om & men fick han sova med oss, och somnade då om..

JA, imorgon ska eventuellt jag & kidsen in till uppsala & möta upp Emelie & Emilia <3
Det är helt beroende på hur natten & förmiddagen blir med barnen, men är dom snälla & rara, så åker vi in, annars drar jag täcket över huvudet & sover bort dagen medans barnen får städa & laga mat till mig ;) haha! (ni fattar att jag skämta hoppas jag!!!!)  som sagt, det visar sig, hoppas på det bästa :P


nu : kaffe!


hejhej
Anonym

Fan, du är ju riktigt grym på att göra designer ! Om du vill får du hjälpa mig med en =) Vill du det ??



Kram!

PUBLICERAT DEN 2010-03-04 KLOCKAN 19:03:04
BLOGG: http://theresececiliaannette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: