grattis, tänder & dagis


HIPP HIPP HURRA!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS till Världens Bästa, Vackraste & finaste lilla ETT-ÅRING idag!
Mosters Stolthet har blivit STOOOR - älskade KARLA!
vi älskar dig!



Och efter EN MÅNADS sjukfrånvaro så är Saga på DAGIS!
Ni skulle ha sett lyckan i hennes ögon när vi kom dit, fick tigga till mig en puss, för hon var aaaalldeles för upptagen föratt ge mig uppmärksamhet :D Hhaha! Skön unge <3 Kom hem & försökte lägga David, utan vidare resultat, då han har tandsing nr : 9 & 10 på G upp, och är lite gnällig (läs: MASSA gnällig!) Så nu är det fullerulle istället! Ska göra ännu ett försök om ett tag, så jag om en timme typ få besök av Veronica, vi ska fika lite & snacka av oss lite! Om 8 dagar har det gått ETT år, sen min vän Peter lämnade oss... så ja, vi har en del att prata om, jag & Veronica! Dels planera hans dag i ära, nästa onsdag ,vi ska dit med barnen, och lämna blommor, teckningar & prata lite med honom! ...

ja, nu vill min son ha min uppmärksamhet!


puss på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: