Heej Sötnötar!



Jomen hejsan sötnötar!

Idag har vart en bra dag, en hel natt med sömn till att börja med ;P
Bara det kan glädja en väldigt mkt, och göra en lite extra nöjd (enligt mig)!
Sen var det alla gamla vanliga rutiner på morgonen, sen packade vi in oss alla i bilen & for in till Uppsala föratt hämta upp Mormor/mamma! Tog henne till läkaren, medans Pappan & Saga åkte till Biltema & köpte JOBBARBYXOR till Saga ;) Haha, så söt hon är i sina arbetsbrallor & arbetsjacka ;) Tuffaste EVER! ja, och sen vidare föratt handla! Vi hade inte tänkt handla annat än en ost & gröt, men notan slutade på 700kr ;O Hoppsan! Jaja, vi ska åka & handla imorgon eller på söndag så vi har allt hemma en vecka tänkte vi! Skönt att slippa handla påvägen hem från dagis i veckan! Åkte hem & la kidsen! När dom vaknade så gick vi över till barnens farfar & farmor.. och här sitter vi ännu :) Hahah!

Saga dizzade oss nyss föratt följa med med sin faster hem, och baka piroger!´
Hoppas dom får skoj, men det tror jag, då Saga är BÄSTA hjälpredan man kan ha i köket ;) Pappan ska fortsätta polera pickisen ;) Själv ska jag snart klä på mig & David ytterkläderna & ge oss ut på en 30mins promenix! Idag känns allt skiiiitbra, har fortfarande liiite ont, men jag kan GÅ, jag kan BÄRA MINA BARN, jag kan LAGA MAT, jag kan SITTA, och jaa.. ni fattar! det blir bättre & bättre för varje dag som går :D

Middag : Varma Mackor!
Kvällen bjuder på soffmys, med maken <3
När kidsen har slocknat alltså, innan det så blir det ju familjemys <3


nu kaffe , sen promenix!



hejhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: