HejsanHoppasan


 HejsanHoppsanFalleraleraaa!

Jag är nöööjd, sjukt nöjd med natten som var, då min son behagade att sova mellan kl.19 igårkväll till 05.30 imorse, fick käk & somnade om till 6.15 :) Skönt som attans verkligen kan jag lova! Morgonen flöt på bra, vaknade lite snorig & ömmar lite i halsen, men inte värre än så :) Lämnade Skruttan på dagis, och en Herre som hjälpte mig upp med vagnen på bussen imorse, slant på nått vis så hela vagnen - MED DAVID I, välte :O Det var verkligen inte hans mening, han gav sin plats till Saga på bussen & var verkligen jättesnäll, men fatta paaaaniken jag fick!!! Trodde det värsta, att David slagit i huvudet eller liknande, men ungen sov vidare, haha, väckte honom föratt se så jag fick kontakt med honom, och det fick jag.. PUSTAR UT! Så det var ingen fara, men jag var rädd, som attans, tuur att han var fastspänd, annars kanske det hade kunnat sluta värre, vem vet! Huvudsaken är att det gick bra som sagt, och stackars Herren var helt förtvivlad :( Lugnade honom istället för mig själv ;) Jaa, lämnade Saga, åkte hem & sopade undan lite, har fortfarande inte kommit mig för att skura golven, men det börjar veeerkligen bli dax nu!!! Ikväll kanske?! hmm.. Har underhållt min son, tills för en timme sen då han somnade efter lite gnällande i 5 minuter.. Han sover fortfarande, men lär vakna snart för lunch!

Om ett tag kommer Susanne & Doggelito hit på en fika :)
Ska bli väldans trevligt, snacka av sig lite & dra några liter kaffe ;)
yeahyeah :D

nääh, kolla fejjan & dra några bloss!



hejhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: