JIPPIE - SÖÖÖMN!




jihooo, en hel natt av sömn bjöd sjuklingarna sina föräldrar på <3
Fatta vad mkt en natt med sömn kan göra med en :)

Kidsen gjorde morgon kl 7.30 imorse!
Upp & hoppa, klädde oss, & kirrade frukost, åt & sen målade vi lite!
Sen ville Saga ha BLÅA kakor :/ :/ :/ hmm, tänkte jag, men tur som jag hade så har vi blå karamellfärg hemma, så vi slängde ihopp kladdmuffins med BLÅ glasyr = LYCKLIG SAGA <3 hihiii, vad gör man inte för sina barn!! Hon ÄLSKAR alla baka, hjälpa att måtta, hälla i, röra om & SMAKA av ;) hihiii, söt sötare sötast :) Och dom fick MVG av både mig & kidsen, har "bara" 34st kvar.. jag & Saga har ätit 2 var & David 1 ;)

Sen blev det mera lek, min rygg är slut, David vill bara GÅ & GÅ & GÅ..
så jag springer efter honom & håller i handen (nu vågar han gå fast man bara håller en hand), böjd, dag in & dag ut ;) Så ryggen protesterar, men wtf, samma visa där - vad gör man inte för sina barn ;)

La dom för deras lurar för en stund sen, och nu bara varvar jag ner..
Mobilen har ringt några ggr, men är för seg föratt prata :/ Men tror min mor har överseende för det (och andra oxå..) Så nu är den på ljudlöst & får vara det ett tag!

nu ska jag hälla i mig kaffe & sen ut & ta en rök!


pussheeej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: