Måndag igen!



Barnen somnade om vid halv ett inatt!
Och sov till kl 9 imorse, känns helt OK, faktiskt!
Saga kräktes inget mera sen & har inte kräkits nått idag heller.
Pappan fick sova & orkade upp ordentligt imorse <3 Vi brukar turas om, men jag anser att han som skulle upp & jobba MÅSTE få sova ordentligt, plus att det var han som tog hand om alla kräkor inatt.. Innan ja tvingade honom att gå & sova! Jag har ju lixom möjligheten att vila när barnen vilar, om jag skulle vilja :) Men jag är rätt pigg ändå, fick ju sova över 8 timmar, och det är mer än vad jag brukar få sova så ;)

Hur som helst!
Barnen sover middag & har gjort det sen halv 12 typ..
Själv har jag pulat med tvätten, och lite i köket! Tar det lilla lugna idag!
Ute snöar det som attans, lagom less kan jag lova, ge oss VÅÅÅR!
Har hunnit med några koppar kaffe, funderar på om jag & barnen ska baka lite sen, bullar, eller muffins kanske?! Lär visa sig, beror helt på barnens humör sen ;) Tinar upp köttfärs, blir köttfärsås & spagetti idag, lättlagat & passar hela familjen, tar ut lite till David innan jag "spetsar" det ordentligt ;) haha!

Jajussde, Davids rum är HELT klart nu, men glömmer att ta bild hela tiden :/
Är jättenöjd & han likaså, kul för Saga oxå med ett "nytt lekrum" lixom ;)
Han delar ju rum med oss, men nu har vi delat av rummet med ett draperi, & inrett våran sida, och hans sida, tog den billiga lösningen nu, och sen får han eget rum när vi har byggt ut, vilket när dröja 2-3år, men detta funkar KANON sålänge :) Kul med lite förnyelse, blir lite less på mig själv bara att jag inte tar tag i "allrummet" & dess projekt.. men det kommer, det kommer.. ;P

nehe, om man ska ta & fylla på kaffekoppen & hinka lite kanske?!

hej på ett tag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: