onsdag



jaa, vad ska jag säga?!
Sov mig igenom mestadels av dagen igår, tack & lov så gjorde barnen detsamma, då magsjukan tagit musten ur dom! Jag sov när dom sov.. när Pappan kom hem tog han över & jag la mig igen, sov fram till kl 19, då han nattade barnen, och jag sov vidare på soffan, fram till 22, väckte Pappan som somnat på soffan han med & nattade om oss i sängen!

Alltså allvarligt, så dåligt som jag mådde igår har jag ALDRIG mått!
Jag föder hellre trillingar, i säte, utan bedövning.. Än att vara magsjuk, med 2 magsjuka barn! fiiifarao!
Varje gång jag kräktes så grät Saga :( Och frågade varför jag kräktes.. klarade knappt av att prata med barnen igår, det blixtrade för huvudet hela tiden, mådde illa, höll på att tuppa av miljoner ggr, det var grymt äckligt! Saga har iallafall inte kräkts sen kl 5 igårmorse, David sket sista gången vid 4 igår eftermiddag! Så dom är pigga nu :) Själv mår jag fortfarande illa, men är på benen iallafall.. inte mer än så typ...

ville bara berätta att jag lever..

hej på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: