så får det vara



aa.. så får designen se ut tills vidare..

David sover & har gjort det sen kl 19..
Saga & Pappan är i Bärby på kalas, Pettsson fyller ju år idag , grattis till honom!
Jag valde att vara hemma med David, han var lite febrig & behövde lite egentid med sin mor, plus att jag inte känner mig någe vidare social..
Så han fick sig ett lååångt mysigt skumbad & sen masserade jag honom med babyolja, han är ju så torr stackarn .. om han njööt?? JOOODÅ!! hihii.. kul att få skämma bort honom ibland oxå :)

Eftermiddagen flöt på bra, snabbt om inte annat!
Åt mat med familjen, lekte lite & sen åkte dom typ..
Hon lär ju däcka lagom fort sen, å hon INTE är van att vara vaken efter kl 19 ;)
Inget dagis imorgon, så vad spelar det för roll :)

jag undrar hur natten blir..
lika bra att ställa in sig på ett helvete inatt.. igen!
hua hua.. det är inte lätt alla gånger!


nääh, kaffe & röka!


pussheej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: