Sverigesvärstabilförare & skrattattacker!


Sveriges Värsta BilFörare!
Det mina vänner, är SVENSK UNDERHÅLLNING!
Hade sällskap av PappaBulln & Robban till det & många skrattattacker blev det!
Sen hade vi en diskution om innebörden av ordet : MILF.. och även där, skrattades det en hel del ;P
GOOGLE is the shiiit!

Idag mår jag så himla mkt bättre verkligen!
Känner mig som en ny människa, på alla sätt & vis!

Lagom till att barnen vaknat från sina lurar fick vi besök av Svägerskan & barnens kusseliin :)
Mkt trevligt, fick lite bilder från dopet, och på barnen öberfört på vår dator, drack lite java, lekte med barnen & snackade gojja! Verkligen supertrevligt! Fattig blev jag oxå, Eller beställt har jag gjort iallafall..då Suz tog fram OriFlamekatalogen & Marie frågade om jag ville ha nåt í kryddväg ;) Så det blev lite smink, parfym till Herrn i huset & kryddor ;D Haha!

Sen gick Pappan & Saga ut i garaget igen & fortsatte pula!
Jag & David bakade 70 kladdkakemuffins som systerdottern ska få bjuda sina gäster på sitt kalas på Tisdag :) Då LillTjejen blir hela ETT ÅR!!! fatta att tiden bara flyger iväg, känns fortfarande som igår när Jag fick snosa på henne första gången, Mosters STOLTHET <3 Älskade unge..

Kl 19 nattade jag David!
Strax därefter kom Pappa, Saga & Robban in & fikade!
Saga fick vara uppe på övertid & busade gärnet verkligen ;O
Nattade henne strax innan kl 20 & sen bänkade vi oss i soffan framför SVBF!
och resten vet ni :)

Nu ska jag bädda ner mig & sussa, då morgondagen är fullbokad!
Mamma ska till läkaren, sen ska vi & hon handla, Saga ska få jobbarbrallor ;) osv!
Uppsala hela dagen typ´:D lite stressigt, men ska funka!

puss & gooodnatt på er!



syskonkärlek


åååh VATTEN!!! bada fötterna ;)


ÄÄÄÄSCH, vi badar hela Saga istället ;P


Kusinerna Alva & Saga


T.1an & PappaBulln (som är SJUKT vacker på denna bild)


Barnens Faster Milla & hennes Tommy


David Mormor & Saga <3


Bjuder på denna med min heta miiin ;)
PytteBulln, MammaBulln & PappaBulln




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: