tjingeliiiing

 GODDAGENS GODDAGENS!

morgonen började tiiiiidigt, som ni kanske redan vet!
Men vi har minsann fått dagen att gå fort ändå serrni ;P
Efter frullen sov David en 40-minslur, medans Pappan & Saga var ute i garaget & städade & meckade lite! Dom hade haft himlans trevligt, och jag fick en del gjort, röjt lite tvätt & så, ikväll ska jag skura golven & få lite ordning & reda här hemma :) Jag är lite ledsen oxå, då min älskade son, fick tag i min mobil, dregglade lite på den & sen slängde den i väggen!!!!!!!!!!!!!! Så den ligger i koma just nu! Kan inte få igång den, den vill ikke starta :( Så nu har jag Pappans TRASIGA mobil, som iallafall går igång, men högtalaren är cp, och den muppar sig! Så ja, jag är inte nöjd! Får se om vi åker & lämnar in den på lagning idag kanske, har ingen större lust att åka någonstans alls, men vi får la se...

kidsen sover förövrigt & har gjort det över en timme!
Vad som händer sen har jga ingen aning om, har inga planer!
Middag har jag inte tänkt på alls, men kanske slutar pizza eller nått!
Då vi egentligen skulle åka & storhandla idag, men vi hittar inte lusten, tror att jag "småhandlar" i veckan som kommer på ica, och så tar vi den "större" handlingen senare i veckan.. blir säkert bra! hmm...

ååh fy så det ser ut här hemma!
blundarblundarblundar!!!!

Veckan som kommer då?
Hmm, kanske ska vara barnvakt imorgon, annars blir det ev att åka in till Uppsala med kidsen, träffa syster & gå på öppna förskolan vid Hornet! myyyys! Torsdag har jag en date med Fiiina Nattis <3 Det var ju ett tag sen, så det ska bli skoj :) Vill försöka få in en date med Maria , Ellen & Emelie oxå.. kanske kan slå ihop det TJEJOR?? Äta mysig lunch på Kina & snacka gojja??? Vill ni??? skulle vara kanonisch ju <3

åååh, så mkt jag vill, så liiite man får!
men turen är på min sida nu, jag är glad, trots allt runtomkring!
*leeeeer stoooort*



nu jäklar ska jag ta mig en RÖK!



hej på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: