trots allt



måste tillägga, att trots allt elände, med sjukdomar hit & dit...
Så skiner ju faktiskt solen, och barnen sov från 19 igårkväll till 7 imorse!
Man måste se det positiva i livet, hur kasst man än mår!

Barnen är på bra humör, och jag är på bättre humör än igår..
Vägde mig nyss, och gårdagens magsjuka resulterade i att jag gått ner 1 ½ kg :)
Nått bra förde det med sig iallafall, och jag kom att tänka på en sak.. mat lockar mig inte för 5 öre, så om man kanske skulle köra lite nutriletteshakes morgon & lunch ett tag? Lättare att få i sig vätska i detta läge, och då kan man väl göra kroppen en tjänst med detsamma? tveksamt att jag får i mig middag idag, barnen får äta matlåda från frysen, så blir det shakes för min del, imorgon kanske jag är såpass bra att jag pallar äta middag iallafall?! lär visa sig!

ska lägga barnen om en timme & sen tvinga mig in i duschen!
och försöka vila lite efter det oxå, tills dom vaknar igen..

hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: