ZZzzzZZZzz


Promenixen gick åt skogen, då David somnade i min famn <3
Så vi får se hur allas humör är när han vaknar igen, och kanske ta den då!
Jag är inte säker, men min magkänsla säger att david har ont i öronen IGEN!
Han är ju kinkig, tror det beror mkt på tänderna, men jag blir ikke förvånad, om öronen spökar ingen! Har tid på BVC på onsdag, får se om han behöver en tid innan det, eller om han klarar sig & vi kör kollen då! Lär visa sig! Men nu håller vi tummarna på friska barn (med friska öron, näsor, halsar & magar) i MÅNGA månader framöver!

Nu blir det lite kvalitetstid med MiniBulln <3



hejsvejs

b.

söt header!

PUBLICERAT DEN 2010-03-15 KLOCKAN 10:17:21
BLOGG: http://iamsoperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: