2.a maj 2010



Laaagom utvilade vi var imorse dårå ;P
Saga & jag vaknade kvart i 10 !! Och grabbarna klev upp kvart ÖVER 10 !!!
Det uppskattades grymt, tack mina små älsklingar <3

Upp & klä oss, äta frukost & bege oss ut för massa lek !!
Har verkligen vart ute HELA dagen, Maria med Familj kom ut & grillade med oss & grannskapet, vi fikade, lekte med barnen, åkte 4-hjuling och hade det KANONBRA <3 Tack föratt ni kom baby !! Och TACK för barnpassningen medans vi kirrade käk & donade ;P

När dom for hem tog jag & kidsen en promenix, Pappan & hans bror har städat garaget idag, jösses, vilken skillnad :) Duktiga dom ! Ja, dagen har ju som sagt spenderas utomhus, så när jag & Pappan la kidsen för ett tag sen, så var dom ikke svårnattade ;)

Imorgon blir det Uppsala hela dagen.
Vid halv 10 ska min mamma till ackis för provtagningar osv, efter det följer vi med henne hem & jag ger kidsen lunch, sen ska vi möta upp finaste Emelie & Emilia (som för övrigt ska döpas i helgen <3 ), ta en glass i solen, & knata hem till henne, dom har flyttat & jag är SÄMST på att ta mig iväg till folk, så imorgon ska jag göra rätt för mig & kolla in deras nya lya & tigga fika ;P Blir kvar i Uppsala tills Pappan hämtar oss vid 5 tiden typ ;) naaajs !!!

Pappan drog till Bärby en sväng föratt skruva lite på Kingen, medans jag sitter här & äter glass ;) hah..
Ska snart krypa ner i soffan & bara NJUUUTA av tysnaden...


hej på er

ps : vilken sötnos Ludde är :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: