dagens..


Idag då?
Allvarligt, vi gjort typ NADA !!
eller jo, vi bakade ju matbröd, har lagt pärlplatta, målat, sjungit & kramats i massor ! Sen fick jag, kidsen & svägerskan oss ett ryck & for ner till byn, handlade på ica, och hämtade ut MIN NYA DATOR !!! åkte hem, fikade, började med middagen, Saga började kännas varm & var ledsen, tempade, och febern låg på 39 !! Hon låg i soffan & skippade middag & allt, helt utmattad av febern, och bägge kidsen hostar typ lungorna ur sig, och har sig :( Så hela familjen spenderade kvällen i soffan, och rådde om varandra !! ett tag Innan nattning fick bägge alvedon & bricanyl (david har ont då han har TVÅ hörntänder på G ut :() och tempade sen igen, David låg på 38, och Saga låg på 39,6 !!! MED ALVEDON I KROPPEN :( mina små bebisar <3

har nattat dom i hopp om att dom får sova hela natten, mina små sjuklingar!!
själv ska jag lägga mig tidigt, föratt orka ännu en ev vaken natt & kämpig morgondag!




dagens bästa : Min nya dator ;)
dagens sämsta : Saga hög feber & bägge kidsen hostar lungorna ur sig :(



godkväll på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: