efter regn kommer solsken



jomenvisst serrni !!

Fick natta Huligansyskonen 18.30 nu ikväll!
Och sen dess har jag ikke hört ett ljud, så jag antar att dom totaldäckade diiirekt ;)
David TOLTAAALVÄÄÄGRADE att sova middag på eftermiddagen, utan ville leka med mig, Saga, Susanne, & Vilmer :) Dom kom över efter dagis & lekte, åt tårta & massa godis :) Myyyycket mysigt, som alltid <3 Kärleksparet lekte rätt bra ihop idag tycker jag, vi mammor fikade, snackade goja & underhöll David :) Tack kära ni för titten, tack tack tack !!!

Efter det fick barnen bada ihop, det plaskades & lektes massor!
Men det är lätt att vara efterklok, för EFTER badet, så åt vi middag : spagetti med köttfärssås :/ jaa, ni kan ju tänka er ju ONÖDIGT det där badet va ;) hahahaaa!! Hursomhelst så åt bagge barnen 2 stora portioner mat & verkade nöjda ;) naajs naaajs !!!

har precis skurat av golvena en snabbis, lite fuskstädning, men alltid nått :)
har mitt GIGANTISKA tvättberg att bestiga oxå.. hua hua...



hej på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: