faan vad nice..


Som rubriken i mitt tidigare inlägg antydde : idag kan ingenting gå fel...
Klockan är strax efter sju, barnen sover, Dagen har vart helt perfekt.. och "pepparpeppar" så har ingenting gått fel hittills :)

Picknicken var suuupermysig verkligen :)
Alla barnen lekte fint, det fikades & tjattrades med solen i ögonen, lovley !!
Kom hem, pappan lagade middag - Pizza till honom & småttingarna, & en ost&skink-sallad till mig !!
Det var gött gött gött !! Vanja & Tommy kom förbi på en rök, väldans trevligt, får ta en heldag framöver :) Och nu sover barnen som sagt, själv ska jag ta mig en dusch & sen mysa ner i soffan med min fina make :)
det blir bannemig inte bättre än såhär :)

Och imorgon blir det ev en sväng in till Uppsala för min & barnens del, då Pappan ska göra grus hela dagen, och då tänkte vi passa på att ha en date med Jenny, Karla, Ida & Lukas :) MYYYYS!! Promenerar upp till 4-h gården i gränby, har picknick & tittat på alla djuren, och jag HOPPAS på kalasfint väder :)



nu : dusch !!


hejhej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: