häääärliga Söndag :P



Idag är det Mors-dag !!
Så GRATTIS till alla oss Mammor :)

Min morgon började med sovmorgon till kl 10.30 !!!
Hela familjen sov till då :/ haha, vääälbehövligt tycker jag :)
Jag & David låg & drog oss till 10.45, och då kom Pappan & Saga in med frukost på sängen till mig ♥ Mina fina sockertoppar :) Sen klev vi upp, klädde oss, och begav oss ut & lekte.. Vid 13-tiden la vi barnen för deras lurar.. och DOM SOVER ÄNNU !! enbaaart föratt vi ska på kalas tror jag ;) Min Svåger fyller år idag & vi är bjudna dit på kalas :) Och min Svägerska fyller oxå år, så GRATTIS till Felix & Petra på eran dag :D

Pappan & jag åt nyss en tidig middag - TACOS, grymt gott, meningen var att barnen skulle joina oss, men som sagt, dom SOVER !! Så dom får äta när dom vaknar & sen sticker vi på kalas :)

Igår spenderades hela dagen på MaskinExpo i Barkarby !!
Med min syster & hennes lilla familj ;) det var huuuur mysigt som helst, & alla hade superkul, barnen skötte sin exemplariskt (stavning?!) & vi gick där mellan kl 11 - kl 16.30 = ont i fötterna AB, men det var det vääärt :) Drog med mig Saga & Syrran i VARJE stånd typ & knyckte godis, kepsar, nyckelband, mobilband, drickor & öl ;O Hahahaa.. gratis är GOTT !! fick med oss en heeel del hem i bilen ;O fniss.. Väl hemma igen så nattade vi kidsen, och sen damsög & skurade jag golven, vek tvätt & körde igång ännu en maskin :) Skönt att ha sånt gjort !!


jahapp.. vänta in sömntutorna då...



hejsvejs !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: