hej hej hallå !!



hej hej hallå !!
Sitter i skrivande stund & väntar in barnens kusin, som ska spendera dagen hos oss, då han ska göra Operation Dagsverket :) Ska bli trevligt med sällskap :) Vet inte vad han ska få göra, men som sagt, är mest tacksam för sällskapet :D haha!!

Saga är på dagis, hon ville inte att jag skulle gå idag heller, skitledsen verkligen, men vet ju att det släpper såfort hon får tag i en spade eller en gunga ;) Hihii !! David sover sin FM-lur, och jag har intagit min 5e kopp java :) Ska snart vika lite tvätt (
känns inte som jag gör annat) och ikväll ska jag skura av golven.

Var ju & stooorhandlade igår, CityGross var helt OK faktiskt, mycket varierat, fräscha grönsaker, och fräscht kött !! Mkt viktigt för min del :) notan stannade på nästan 3 lax, men då är ju blöjor, välling, gröt & allt sånt inräknat !! så vi ska klara en månad nu tycker jag, självfallet kommer vi få kompletthandla lite mejerivararor, grönsaker, bröd & så, men så är det ju alltid :) Barnen var hos mormor & morfar medans vi handlade igår, mysigt att strosa runt & lära känna en ny affär utan 2 vildingar ;) haha.. Middagen intogs självklart på MAX !! ;O


neeh, om jag ska ta & kirra tvätten nu, så är det en sak mindre att göra :)



hejsvejs !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: